Animals Bundle

120.00

Animals Bundle
.
*מוצר דיגיטלי. קובץ PDF נשלח במייל להדפסה עצמית לאחר הרכישה*

מה זה?

ערכת משחקים ופעילויות שמתמקדים בהכרת 34 בעלי חיים. בין היתר, תוכלו למצוא בתוך הבאנדל בעלי חיים המתגוררים בחווה, בג’ונגל, ביער, באוקיאנוס וגם בבית.

הערכה נוצרה על מנת ליצור חזרתיות על המילים הנלמדות, ולפגוש את אותו אוצר המילים במסגרת 8 פעילויות שונות וחווייתיות. כל אחת מהן תעזור לתלמידים לזכור ולהפנים את החומר בצורה משחקית, חווייתית ומגוונת.

ניתן לשלב פעילויות מהערכה עם פעילויות נוספות, להעמקת העבודה, לדוגמא הרכבת משפטים, שימוש במילים הנלמדות בתוך שיח ועוד.

 

מה כלול?

  1. רשימה של 34 בעלי חיים באנגלית עם פרושים לעברית- הרשימה ניתנת להדפסה עבור כל תלמיד על מנת שילמד ויכיר.
  2. 3 סטים של קלפי בעלי חייםסט בעברית, סט באנגלית וסט עם תמונות הבגדים בלבד (על קלפי התמונות שמות בעלי החיים כתובים באנגלית מאוד בקטן לצורך בקרה). סך הכל 102 כרטיסיות.
  3. Clip Cards 34 כרטיסיות עם תמונות של בעלי חיים ו-4 אפשרויות של מילים באנגלית. על התלמיד לסמן באמצעות אטב או אסימון את הפירושים הנכונים של המילים שעל גבי התמונות.
  4. מה צבעם והיכן הם גרים? 12 כרטיסיות בהן התלמידים מתבקשים להשיב על אחת משתי השאלות- מה צבעו של בעל החיים או היכן שוכן. לכל שאלה 4 תשובות אפשריות.
  5. סט משחק רביעיות בחלוקה לקטגוריות- חיות ג’ונגל, חיות החווה וכו’
  6. מילוי הוראות- 4 סטים- עבודה משולבת על בעלי חיים ו-prepositions. על התלמיד לסדר את בעלי חיים על פי ההוראות שבכרטיסיות, ולבדוק את עצמו מול כרטיסיות הבקרה. + מצורפות כרטיסיות נפרדות עם שאלות לגבי מיקומם של בעלי החיים, עליהן יכול התלמיד להשיב על בסיס הסידור שנוצר על השולחן.
  7. בינגו- 20 לוחות משחק, 10 לוחות בינגו באנגלית (שמות בעלי החיים) ו-10 לוחות מקבילים עם תמונות של בעלי החיים.
  8. דומינו– 36 כרטיסיות דומינו + טבלה צבעונית המרכזת את כל בעלי החיים הכלולים בפעילות. על התלמיד למצוא התאמה בין התמונות למילים באנגלית. למשחק מצורף לוח ויזואלי צבעוני, המרכז את כל בעלי החיים שבמשחק.

AnimalsBundle

כיף שבאתם! תרגישו חופשי לכתוב לי לכל שאלה, הבהרה, רעיון או בקשה.

ואפשר גם כאן:

חץ-49-01-01