משחק הזיכרון לחג פורים

28.00

משחק הזיכרון לחג פורים
.
*מוצר דיגיטלי. קובץ PDF נשלח במייל להדפסה עצמית לאחר הרכישה*

משחק זיכרון צבעוני ומגייס לחג פורים, מגיע בשתי גרסאות, עם וללא ניקוד. לבחירתם באיזו גרסה להשתמש בהתאם למאפייני התלמידים.

 

הפעילות כוללת:

  • רשימה מרכזת של 10 מושגים / שמות הקשורים לחג פורים (מלכת אסתר, המן הרשע, משלוח מנות וכו’)- איורים צבעוניים. ניתן להדפיס ולחלק לתלמידים או לתלות בכיתה.
  • רשימה מרכזת של 10 מושגים / שמות הקשורים לחג פורים (מלכת אסתר, המן הרשע, משלוח מנות וכו’)- איורים בשחור לבן. ניתן להדפיס ולחלק לתלמידים.
  • 20 קלפים צבעוניים למשחק הזיכרון, מתוכם 10 קלפים של איורים ו-10 קלפים מקבילים של מילים תואמות.

 

עבור תלמידים שטרם רכשו את הקריאה- ניתן להדפיס את הקלפים פעמיים ולשחק רק עם קלפי התמונות, או להדפיס פעם אחת ולשחק איור מול מילה בכתב.

 

כל חלקי הפעילות מגיעים עם וללא ניקוד.

 


איך אוכל להוריד את הקבצים שרכשתי?

  1. מייד בתום ביצוע התשלום, ייפתח בפניהם עמוד תודה עם אישור תשלום ועם כל הקבצים שרכשתם להורדה. יש ללחוץ על הכפתורים הכתומים להורדה מיידית של כל הקבצים.
  2. כעשר דקות מרגע ביצוע התשלום, יישלח אליכם בנוסף גם מייל אוטומטי מ- Creative English עם כל הקישורים להורדה.
    שימו לב שהקישורים להורדה נמצאים מצדו השמאלי של המייל. אם אתם מנסים לפתוח את הקבצים בנייד, יתכן שיהיה צורך לסובב את המסך על מנת לראות את המייל במלואו.
    מכיוון שמדובר במייל אוטומטי, לעתים הוא מגיע לספאם או לקידומי מכירות (תיקיית ה-promotions), לכן אנא בדקו בשני המקומות, המייל עם הקישורים ימתין לכם באחד מהם.
  3. כמו כן, ניתן לגשת לקבצים שרכשתם דרך האזור האישי באתר (הלוגו בחלק העליון של האתר שצמוד ללוגו של פייסבוק). גם איפוס הססמא עלול לקחת כמה דקות, לכן היו סבלניים.
  4. במידה וניסיתם את כל אלה אך מסיבה כלשהי נתקלתם בבעיה בהורדת הקבצים, תמיד מוזמנים לפנות אלי ואשמח לסייע.

HebrewPurim06

כיף שבאתם! תרגישו חופשי לכתוב לי לכל שאלה, הבהרה, רעיון או בקשה.

ואפשר גם כאן:

חץ-49-01-01