מקבץ פעילויות לסיום שנת הלימודים

39.00 37.00

מקבץ פעילויות לסיום שנת הלימודים
.
*מוצר דיגיטלי. קובץ PDF נשלח במייל להדפסה עצמית לאחר הרכישה*

פעילויות ודפי עבודה לקראת סיום שנת הלימודים והקיץ לתלמידי יסודי. הפעילויות עוסקות בהיבטים שונים של סיכום שנה לצד פעילויות קיץ חווייתיות.
הזדמנות לסכם את השנה ולקיים פעילויות הפגתיות, מהנות ומגבשות עם התלמידים.

 

מרבית הפעילויות שבקובץ מגיעות עם וללא ניקוד, על מנת לתת מענה למגוון רחב יותר של תלמידים. לשיקולכם באילו גרסאות להשתמש.

כל הפעילויות שבקובץ הנן בשחור לבן.

 

הפעילויות שבערכה:

  1. מצאו חבר ש… לסוף שנת הלימודים. כל תלמיד ממלא את הטבלה, על בסיס ההכרות שלו והקשרים שפיתח עם החברים לכיתה במהלך השנה. לאחר מכן, יוכלו לשוחח ולשתף את חבריהם בנוגע לבחירותיהם. 2 גרסאות, עם וללא ניקוד.
  2. בסיום השנה אני מרגיש / ה… 4 גרסאות- בנים, בנות, עם ובלי ניקוד. מאושר, שמח, מבולבל, מפוחד, לא מרוצה, כועס, מופתע, עצוב, אחר. פורמט בו התלמיד מתבקש לבחור את האיור עם הרגש הרלוונטי המייצג את תחושותיו, כבסיס לשיח ולדיון אישי, קבוצתי או כיתתי. (איורים של מכוניות עם פרצופים).
  1. מכתב פתוח לתלמידים העולים לכיתה אותה התלמיד מסיים (לדוגמה- תלמידים המסיימים כיתה א’, יכתבו לתלמידים העולים לכיתה א’). הפעילות מגיעה בשתי גרסאות, עם שאלות הכוונה וללא. שתיהן מוצעות עם וללא ניקוד (4 פורמטים סך הכל).
  2. א’-ב’ של קיץ. על התלמיד להרכיב רשימת מילים לקיץ בהתאם לאותיות הא’-ב’. לפעילות מצורף גם פורמט של תפזורת. ניתן למלא את המילים עליהן התלמידים חשבו ולהחליף תיפזורות בין התלמידים.
  3. דגלוני אותיות לקיץ- על התלמידים לצייר או להדביק פריט אחד לכל אות ואז לצבוע את הדגלון ולקשטו. אפשר לצייר או לעשות עבודת יצירה מגזרי עיתונים. אפשר להכין קולאז’ או לוח קיר כיתתי. על הפריטים להיות קשורים לעונת הקיץ. (ניתן לעשות את הפעילות כפעילות המשך לפעילות 4 או כפעילות נפרדת).
  1. 3 דפי צביעה לפי מספר לקיץ. גביע גלידה, צבר ופרחים בגינה
  2. התוכניות שלי לחופש הגדול- פורמט למילוי המתמקד ב-3 שאלות- מה התלמיד מתכנן לעשות במהלך החופש? עם מי? היכן היה רוצה לבקר. עם וללא ניקוד.
  3. על התלמידים להרכיב כמה שיותר מילים מהמשפט “החופש הגדול מתחיל!”

HebrewSummer111

כיף שבאתם! תרגישו חופשי לכתוב לי לכל שאלה, הבהרה, רעיון או בקשה.

ואפשר גם כאן:

חץ-49-01-01