משלוח חינם מאמזון חוזר לישראל

משלוח חינם מאמזון חוזר לישראל ברכישה מעל 49$ מהפריטים המשתתפים בהטבה. לא ברור עד מתי ההטבה הזאת תמשך, אז אם ישנם פריטים שתכננתם לקנות אבל נמנעתם בגלל דמי המשלוח הגבוהים- זה כנראה הזמן.

שימו לב, במשלוח מחו”ל עדיף לא להגיע לסכום של 75$ על מנת לא לשלם מיסי יבוא.

לפני שנתחיל, אני רוצה להזמין אתכם לקרוא 3 פוסטים נוספים, ובהם קישורים למוצרים נוספים ומומלצים שהזמנתי מאמזון בעבר:

איך לשדרג את חומרי הלמידה? מוצרים משלימים מומלצים

אלבומי מדבקות של מליסה ודאג- לברוא עולמות קסומים

12 רעיונות לעבודה עם קלפי סיפור

המומלצים מאמזון

ועכשיו נתחיל

אסכם את הרקע ממש בקצרה. המשלוח מאמזון תמיד היה יקר למדי. כל כך יקר, שלפעמים המשלוח עלה יותר מהמוצר עצמו, ולכן בעבר הזמנתי מאמזון הרבה פחות. ואז, בנובמבר 2019 אמזון יצאו במבצע של משלוח חינם לישראל בקנייה מעל 49$, והכל פתאום נהיה הרבה יותר מרגש.

ההטבה תוכננה להיות זמנית, אבל האריכה ימים ובוטלה רק כעבור מספר חודשים, במקביל לשיאים חדשים של משבר הקורונה. אז דמי המשלוח זינקו אסטרונומית והיו בלתי סבירים בעליל, וכעבור תקופה קצרה ירדו קצת וחזרו להיות סתם גבוהים.

לאחר החזרת דמי המשלוח, כמעט לא הזמנתי דברים חדשים מאמזון. שמרתי את כל מה שמצא חן בעיניי בסל הקניות, בתקווה שההטבה תחזור בהמשך, והנה, זה קורה, ואותי אישית מאוד משמח.

אז מפה לשם, קבלו הצצה לכל הדברים אותם שמרתי בסל הקניות שלי. בחלק הראשון של הפוסט אתייחס לנגלה הראשונה של המוצרים שכבר הזמנתי (אבל טרם קיבלתי). בחלק השני, אספר על מוצרים שמאוד אהבתי, שנשארו בינתיים בעגלת הקניות, אבל מתכננת להזמין בהמשך. זוכרים- ההטבה החדשה חלה ברכישה מעל 49$. מומלץ לא לעבור את ה-75$ ברכישה בודדת.

אנא שימו לב, כל המוצרים המוזכרים בפוסט כלולים בהטבת המשלוח חינם נכון ליום כתיבת הפוסט. יתכן שהדברים ישתנו תוך כדי תנועה, לכן שימו לב טרם הרכישה מה נכנס ומה לא נכנס להטבות. יש לחפש לצד פרטי המשלוח את המשפט:
FREE Shipping to Israel when you spend over $49.00 on eligible items

משלוח חינם מאמזון- דברים חדשים שהזמנתי (לחצו על על התמונות על מנת לעבור לאמזון)

*הפוסט מכיל Affiliate Links

1. מוצרים מסדרת Guess In 10

את סדרת המשחקים הזאת גיליתי דרך היוטיוב, והם תמיד קיבלו המלצות מאוד טובות. בסדרה הזאת קיימים משחקים בנושאים שונים, בין היתר בעלי חיים, סלבריטאים, ערים בעולם, All Around the Town ועוד. מטרת המשחק היא לנחש את הכרטיסייה על בסיס התיאורים והרמזים שמופיעים בה.

כבר שיחקתי בעבר בוריאציות שונות של משחקי ניחושים בנושא בעלי חיים, אבל המשחק הזה היה יפה ומובנה מדי מכדי לפספס. הלכתי על שתי האפשרויות שיהיו הכי בסיסיות והכי רלוונטיות של תלמידים בישראל- בעלי חיים ו-All Around the Town.

הנה הסבר קצר מהיוטיוב על אופן המשחק, והאמת זה ממש מלהיב אותי לנסות כבר.

2. Story Retell

Story Retell מבית Super Duper Publication הוא משחק שעובד על הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, ויכולת ביטוי בעל פה. המשחק מורכב, למעשה, מ-60 כרטיסיות מאויירות, ובכל אחת מהן קטע קריאה בן 5-10 משפטים. על התלמיד לקרוא את הכרטיסייה, ואז לספר במילים שלו את שקרא. הכרטיסיות מגיעות בשתי רמות קושי, כך שאני משערת שאמצא בתוך הכרטיסיות האלה something for everyone.

אני מודה שעל המוצר הזה הכי התלבטתי. ניסיתי להבין את הרלוונטיות וההתאמה שלו לתלמידים שלי. וגם ניסיתי לחשוב על דרכים חלופיות בהן אני יכולה לעבוד עם קטעי הקריאה הקצרים האלה, במקרה שפחות נתחבר להוראות המקוריות. בסוף החלטתי להזמין אותו, בעיקר בגלל הפוטנציאל האינסופי של השימוש באיורים. נראה שגם קטעי הקריאה הם נחמדים ולא מדי מורכבים.

3. Guess Who

בעבר כבר המלצתי אינספור פעמים על ?Guess Who (“נחש מי”). אחד המשחקים האהובים ביותר גם עלי וגם על תלמידיי, שמשמש אותי כבר המון זמן לתרגול שיח, שאלת שאלות, תיאור דמויות ועוד ועוד. כבר יש לי את המשחק הזה בבית בשתי וריאציות בעברית, בגרסא הרגילה והכייפית, וגם בגרסת To Go קומפקטית, שהיא פחות מוצלחת לטעמי ופחות נמצאת בשימוש. למה החלטתי לקנות את הגרסא השלישית? מכמה סיבות.

  • זה רק 10$, והדולר נמוך עכשיו..
  • שתי הגרסאות שיש לי בבית הן בעברית, אז נחמד שתהיה אחת גם באנגלית.
  • הדמויות בגרסת המשחק הזאת שונות מהדמויות שבמשחק שקיים אצלי. פרצופים שונים = אפשרויות חדשות.
  • עלתה לי מחשבה להשתמש במכניקה של המשחק עם תמונות אחרות, שאינן קשורות למשחק, למשל אותיות, sight words וכו’. מאחר שאני לא רוצה לחרב את המשחק שכבר יש לי, קניתי אחד נוסף לעשות עליו ניסויים.

בקרוב מאוד אני מתכננת להעלות פוסט מסודר ומקיף על “?Guess Who” עם מגוון רעיונות כיצד לשלב אותו בהוראת אנגלית. מוזמנים לעקוב.

אספר בהמשך מה הגיע, מה אהבתי, במה השתמשתי ואיזה רעיונות נוספים עלו תוך כדי.

משלוח חינם מאמזון- דברים נוספים שאהבתי וממתינים לי בעגלת הקניות

1. Tall Tales- משחק ליצירת סיפורים

כשיש כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה היצע, לפעמים יש דברים שנותרים על רצפת חדר העריכה. גם אם באופן זמני. את המשחק הזה אני חומדת כבר הרבה זמן, אבל מזכירה לעצמי בכל פעם מחדש שכבר יש לי מיליון וחצי כלים לכתיבת סיפור, ולכן אותו עדיין לא הזמנתי.

Tall Tales הוא משחק חמוד ופשוט ליצירת סיפורים. הוא משלב קלפי סטינג יחד עם בובות גומי קטנות, שניתן לשלב בתוך העלילה. המשחק נראה מאוד מזמין ויזואלית, והיוצרים מציעים 5 דרכים שונות בהן אפשר לשחק בו. מניחה שאפשר להמציא עוד 100 וריאציות שונות. בהחלט נראה כמו משחק שילדים יאהבו.

2. משלוח חינם מאמזון- Raccoon Rumpus

אם אי פעם חלמתם להלביש דביבון, Raccoon Rumpus זו כנראה ההזדמנות הכי טובה שלכם. משחק חברתי שנראה מאוד מאוד כייפי, במהלכו באמצעות הטלת קוביות התלמידים מלבישים את הדביבון. למה זה טוב? חזרה על צבעים, פרטי לבוש בסיסיים, וגם על כמה בעלי מקצוע. קצת מוטוריקה עדינה, וגם שיח בסיסי וכיף בקבוצות קטנות.

היצרן אף מציע אפשרות נוספת לשחק במשחק- בתור משחק זיכרון, בו על התלמידים לזכור את פרטי הלבוש שהופיעו וצבעיהם. בזמן כתיבת שורות אלה, קצת מתבאסת שעדיין לא הזמנתי אותו…

אגב, במשחק אחר בסדרה אפשר להלביש גם את הקואלה, אבל התרשמתי שלצרכי הוראת אנגלית הדביבון יכול להתאים יותר.

3. Alphabet Acorns Activity Set

לא יכולה להגיד שחסרות לי פעילויות אות קטנה- אות גדולה או צליל פותח. אבל הפעילות הזאת באמת נראית כמו משהו איכותי ומאוד מוחשי שאשמח להוסיף לאוסף. Alphabet Acorns Activity Set.

על הבלוטים מופיעות אותיות גדולות. על המכסים שלהם אותיות קטנות, ובתוכם חפצים קטנים המתחילים באות הרלוונטית. אפשר ליצור לתלמידים פעילויות שונות, ווריאציות משחק שונות על בסיס השילובים השונים שהפעילות מאפשרת.

4. Pancake Pile-Up

Pancake Pile-Up הוא משחק שבכלל לא קשור להוראת אנגלית, אבל בהחלט אפשר להפוך אותו לכזה. מטרת המשחק היא להרכיב את הפנקייקים השונים על פי ההנחיות. לאחר מכן, להביא אותם מהצד השני של החדר ולערום אותם באמצעות המרית. יכול להיות נהדר לעבודה קבוצתית, בה הילדים אוהבים להיות קצת יותר מופעלים.

כמה רעיונות שעלו לי תוך כדי- אפשר להדביק לפנקייקים השונים כרטיסיות עם מילים שרוצים לתרגל או משימות אחרות. אולי להגדיר שכל תוספת של פנקייק מסמלת משימה אחרת. בכל פעם שהתלמיד נדרש להביא פנקייק עם תוספת מסויימת- יעשה את המשימה במקביל. אפשר לייצר כאן אינספור רעיונות, ולהוסיף תוכן לימודי לפעילות מוטורית נחמדה.

משלוח חינם מאמזון- מוצרים מומלצים נוספים עליהם כבר המלצתי בעבר (לחצו על התמונות למעבר לאמזון):

לפוסט המשך שפרסמתי בעקבות הפוסט הנוכחי תוכלו ללחוץ כאן >>

לקריאה נוספת- פוסטים נוספים מהבלוג שאולי יעניינו אותך

כיף שבאתם! תרגישו חופשי לכתוב לי לכל שאלה, הבהרה, רעיון או בקשה.

ואפשר גם כאן:

חץ-49-01-01